קלפיטיה

תוכן עניינים

קלפיטיה היא ללא ספק יעד חובה עבור מטיילים המחפשים חופשה בלתי נשכחת ובמאמר הבא נכיר לכם את העיירה, החופים שלה ומידע נוסף שכדאי לדעת. קריאה מהנה!

קלפיטיה שבסרי לנקה היא עיירת חוף המציעה חופים מדהימים לגלישה, ספורט ימי עם דגש על קייט סרפינג, מלונות מכל הסוגים, נופים ואטרקציות מרהיבות ומגוונות. היא נמצאת בחוף המערבי של סרי לנקה מצפון לבירה קולומבו.

חוף קלפיטיה בסרי לנקה

האטרקציה המרכזית של קלפיטיה היא ללא ספק החוף המדהים שלה, המורכב מ-14 לגונות עם חול רך ומים חמימים ורדודים. החופים מתאימים להירגעות בסגנון "בטן גב", ספורט ימי ממגוון סוגים, גלישת גלים וקייט, חופשות רומנטיות ועוד.

חוף קלפיטיה לעת שקיעה, סרי לנקה
חוף קלפיטיה לעת שקיעה, סרי לנקה

חופים נוספים בסביבת קלפיטיה

מלבד חוף קלפיטיה, תוכלו למצוא באזור את חוף אלנקודה המצוי לאורך כפר הדייגים עם אותו השם, וידוע באווירה השלווה ובסביבתו הציורית.

בנוסף, חוף אוצ'מונאי, הממוקם מצפון לקלפיטיה, ידוע ביופיו ובשקט שהוא מעניק. חוף זה יכול לספק לכם מפלט שליו הרחק מההמונים והוא מושלם ליהנות מיום שליו על שפת הים.

גלישה בקלפיטיה שבסרי לנקה

קלפיטיה מציעה אופציות לגלישת גלים ובעיקר לקייט סרפינג ועבור חובבי הקייט, קלפיטיה שבסרי לנקה היא לא פחות מגן עדן!

התקופה הטובה ביותר לגלישה היא בין יוני לספטמבר, כשהרוחות חזקות והופכות את קלפיטיה לאחד מאתרי הקייט הטובים ביותר באסיה. האזור כולל 14 לגונות עם מים רדודים וחמימים לאורך קילומטרים רבים.

קייט סרפינג בקלפיטיה, סרי לנקה
קייט סרפינג בקלפיטיה, סרי לנקה

מזג האוויר בעיר קלפיטיה

מבחינת מזג האוויר, קלפיטיה מתאפיינת באקלים טרופי לאורך כל השנה. הזמן הטוב ביותר לבקר בקלפיטיה הוא בין נובמבר לאפריל, כשמזג האוויר הוא יבש יחסית.

אך גם בשאר השנה, כשבדרום-מערב סרי לנקה משתוללים מונסונים, מזג האוויר בקלפיטיה הרבה פחות גשום והרבה מטיילים בוחרים להגיע לשם כדי לגלוש או לנו על החוף.

מלונות מומלצים בקלפיטיה

קלפיטיה מציעה מגוון מלונות שיכולים להתאים לכל תקציב והעדפה.

דולפין ביץ' ריזורט (Dolphin Beach Resort) ממוקם ממש על החוף והוא כולל חדרים מרווחים ונוחים, בריכת שחייה, ספא ומסעדה המגישה מאכלים טעימים במגוון סגנונות.

Palagama Beach Resort הוא אתר נופש מומלץ נוסף, המורכב מבתי עץ ידידותיים לסביבה המשתלבים בהרמוניה עם הסביבה הטבעית.

אטרקציות מרכזיות בקלפיטיה
מעבר לחוויית הקייט סרפינג הייחודית שמעניקה קלפיטיה, ניתן למצוא בה עוד המון אטרקציות דוגמת צלילה, צפייה בלוויתנים ודולפינים, שנורקלינג ועוד.

למרות שרוב האטרקציות בקלפיטיה קשורות למים, הן לא היחידות!

אטרקציה שכדאי לחקור היא מבצר קלפיטיה, אתר היסטורי שראשיתו בתקופה הקולוניאלית הפורטוגלית. המצודה מציעה הצצה אל ההיסטוריה העשירה של האזור ומספקת נוף פנורמי על כל האיזור.

לגונת קלפיטיה, סרי לנקה
לגונת קלפיטיה, סרי לנקה
אהבתם? שתפו מאמר זה!