ג'פנה

תוכן עניינים

ג'פנה היא עיר תוססת הבנויה על עבר היסטורי עשיר במיוחד והיא עיר הבירה של מחוז הצפון של סרי לנקה. עבור תיירים ומבקרים, ג'פנה שבסרי לנקה מהווה יעד המציע שילוב ייחודי של היסטוריה עשירה, מורשת תרבותית ויופי טבעי. במאמר הבא אספנו עבורכם מידע שימושי על העיר הייחודית הזו. קריאה מהנה!

אטרקציות מרכזיות בעיר ג'פנה

ג'פנה מציעה חוויה תרבותית עשירה דרך המקדשים ההינדיים הרבים שלה, שמעבר להיותם אתרים דתיים, הם גם פלאים ארכיטקטוניים שיגרמו לכם לשמוט לסתות בפליאה.

פרה מסתכלת אל המצלמה לפני מקדש ורמקלי אמאן בעיר ג'פנה, צפון סרי לנקה
פרה מסתכלת אל המצלמה לפני מקדש ורמקלי אמאן בעיר ג'פנה, צפון סרי לנקה

אם הגעתם כדי ליהנות מטבע וחופים, חופיה של ג'פנה מצטיינים במי טורקיז, חול זהוב ונעים ואווירה טרופית מרגיעה המאפיינת את רוב חופי סרי לנקה.

דוגמה לכמה חופים שווים במיוחד שכדאי לבקר בהם כשאתם מגיעים לג'פנה:

  • Kankesanthurai Beach
  • Manatkaadu Beach
  • Casuarina Beach


במערב ג'פנה תוכלו למצוא רצועת איים טרופיים המתפרסים לכיוון הודו ושניים מהם, Kayts ו- Karaitivu מומלצים לביקור עבור מי שמעוניין לחקור את התרבות והפולקלור העשיר והמרתק של האזור.

מבט מהאוויר על הכביש המחבר את ג'פנה לאיים שממערב לה
מבט מהאוויר על הכביש המחבר את ג'פנה לאיים שממערב לה

מזג אוויר בג'פנה

כמו ברוב המדינה, גם ג'פנה שבסרי לנקה מתאפיינת במזג אוויר טרופי, המתחלק באופן ברור לעונות רטובות ויבשות. במקרה של ג'פנה, מאי עד ספטמבר הם החודשים המומלצים ביותר והם מתאפיינים בכמות משקעים נמוכה וטמפרטורות חמות ונעימות.

המעיינות החמים של קירימאלאי בחוף הצפוני של ג'פנה, סרי לנקה
המעיינות החמים של קירימאלאי בחוף הצפוני של ג'פנה, סרי לנקה

מלונות מומלצים בג'פנה שבסרי לנקה

העיר מציעה מגוון מלונות וגסטהאוסים, חלקם אקסקלוסיביים וחלקם מתאימים לבעלי תקציב מצומצם יותר.

המלון ג'טווינג ג'אפנה (Jetwing Jaffna) ממוקם בלב העיר ומציע אלגנטיות ויוקרה עם חדרים מרווחים, בריכת גג ונוף פנורמי. כאן תוכלו למצוא גם מסעדה המגישה מאכלים מקומיים ובינלאומיים טעימים במיוחד!

בית המלון פוקס ג'פנה (FOX JAFFNA by Fox Resorts) מציע בריכת שחייה חיצונית, חדרים מודרניים וגדולים במיוחד עם נוף לבריכה או לגן. במלון ישנה מסעדה המגישה אוכל סיני, קנטונזי ובריטי.

עבור מטיילים עם תקציב מצומצם אין מה לדאוג, מכיוון שג'פנה מציעה מגוון ענק של בתי הארחה בדרגות משתנות של יוקרה ובאפשרותכם למצוא גם אפשרויות לינה משתלמות במיוחד. חלק מהמטיילים מעדיפים דווקא את בתי ההארחה הזולים יותר, מכיוון שהם מאפשרים להם לחוות חוויית אירוח אותנטית הרבה יותר מאשר במלונות המפוארים.

המבצר בג'פנה, צפון סרי לנקה
המבצר בג'פנה, צפון סרי לנקה
אהבתם? שתפו מאמר זה!