בית היתומים לפילים

תוכן עניינים

בצל האוקיינוס ההודי במרכז האי סרי לנקה, פועל לו בית יתומים מיוחד – זהו אינו מחסה מן המניין. בית היתומים בפינוואלה הוא בית יתומים לפילים סרי לנקים. מן הראוי שמקום בעל אופי מיוחד כמו זה יהפוך מיידית ליעד תיירותי נחשק. מחפש אטרקציות בסרי לנקה? אוהב לראות פילים קטנים ומתוקים? המאמר הזה נכתב בשבילך.

על פילים בסרי לנקה

הפיל, בכוחו ובממדיו, הינו סמל חי מובהק של סרי לנקה. בעבר חיו במדינה כמאות פילים פראיים, אך עם השנים, הם נתקלו באיומי הכחדה שמאפיינים את העולם המודרני בו אנו חיים – צורכי ושימוש האדם, בפרט על ידי הבריטים בשנת 1815 (כצי פילים צבאי מהפכני), הובילו אותם לסטטוס של סכנת הכחדה. בשנת 1960 סכנה זו נהייתה ברורה. על כן, כחמש עשרה שנים לאחר מכן, החליטה ממשלת סרי לנקה להקים בית יתומים לפילים בעיר פינאוולה.

בית היתומים לפילים בפינאוואלה, סרי לנקה
בית היתומים לפילים בפינאוואלה, סרי לנקה

בית היתומים לפילים בסרי לנקה – מבוא

בית היתומים לפילים בפינוולה, המוכר גם בשמו "The Pinnawala Elephant Orphanage", הוקם בשנת 1975 על ידי מחלקת חיות הבר של סרי לנקה. המקום התפתח עם השנים וכיום משמש כמרכז לגידול, שמירה והצלת פילים יתומים אשר נמצאים בסכנת הכחדה.

בית יתומים לפילים – למה?

כיום, בבית היתומים לפילים בפינאוולה ניתן למצוא מעל לכ-3,000 פילים חיים ונושמים. ביחס למצב שהקדים את הקמת המוסד, זהו נתון נפלא ומעודד. המרכז מציע חוויה מרהיבה למבקרים בו, המציגה את חייהם האותנטיים של הפילים. בעת ביקור במוסד, תוכלו ללטף את הפילים, להצטלם איתם, לשהות במחיצתם ואף להעביר איתם רגעים קסומים וייחודיים.

בית היתומים לפילים בפינאוואלה, סרי לנקה
בית היתומים לפילים בפינאוואלה, סרי לנקה

למי זה מתאים?

בית היתומים לפילים בסרי לנקה מתאים לכל אחד ואחת! זוהי חוויה משפחתית נהדרת, אך ניתן לחוות אותה גם בעת טיול לבד, עם בן\בת זוג או אף בעת ביקור קצר באיזור. כל אדם שנהנה משהיה במחיצת חיות, בחשיפה לטבע ובצבירת חוויות קסומות ומיוחדות יוכל למצוא את מקומו בבית היתומים לפילים בפינוולה.

הביקור במקום תורם לארגון שמפעיל אותו ועל כן, במקביל לחוויות הנפלאות שתעברו, גם תדעו שתמכתם במטרה נעלה. השאלה, למעשה, צריכה להיות – למי זה לא מתאים?

אהבתם? שתפו מאמר זה!