ויזה לסרי לנקה

תוכן עניינים

אנחנו יודעים, יש המון מידע סותר ברחבי האינטרנט לגבי הוצאת ויזה לסרי לנקה. לכן, הצוות של "בוא לסרי לנקה" החליט לעשות סדר בבלאגן ולענות על כל השאלות החשובות הקשורות לתהליך זה.

האם צריך ויזה לסרי לנקה בשנת 2024?

כן. נכון לשנת 2023, ישראלים אשר מעוניינים לבקר בסרי לנקה מחויבים בהנפקת ויזה. ייתכן ומצב זה ישתנה בעתיד אך כרגע זה המצב. חשוב לציין כי הויזה אינה מאפשרת לכם לעבוד במדינה אלא רק לטייל בה.

האם מוציאים ויזה לסרי לנקה בשגרירות?

לא. ניתן להוציא ויזה לסרי לנקה אונליין מבלי לצאת מהבית, כאשר גם המסמך עצמו הוא מסמך אלקטרוני אשר נשלח למייל. יחד עם זאת, מומלץ להדפיס את המסמך לפני הטיסה ולהציג אותו פיזית בעת הכניסה למדינה.

ויזה לסרי לנקה

כמה עולה ויזה לסרי לנקה?

מחיר ויזה לסרי לנקה עומד על 52 דולר. מחיר זה מתייחס לעלות של הוצאת ויזה לסרי לנקה באופן עצמאי דרך האתר הרשמי. כמו כן, קיימות חברות אשר מספקות שירות להוצאת ויזות לסרילנקה בעבור תשלום של 259 ש"ח. מחיר זה כולל את התשלום על הויזה וגם את תשלום דמי הטיפול.

מעוניינים לקבל עזרה בהוצאת הויזה? לחצו על הכפתור המופיע כאן למטה ותעברו למילוי טופס להנפקת ויזה לסרי לנקה לישראלים.

זקוקים לויזה בדחיפות?
רוצים להתחיל את התהליך כבר עכשיו?

איך מוציאים ויזה לסרי לנקה בשנת 2024?

על מנת להוציא ויזה לסרי לנקה, נדרש לספק את הפרטים הבאים:

  • פרטים אישיים של מגיש הבקשה לצורך יצירת קשר
  • תאריך הטיסה העתידי המתוכנן
  • פרטי שהייה בסרי לנקה (למשל: כתובת של בית המלון)
  • פרטי דרכון: מספר דרכון, תוקף, תאריך הנפקת הדרכון וכו'

כמה ימים ניתן לשהות במדינה עם הויזה?

ויזה לסרי לנקה תאפשר לכם לשהות במדינה למשך תקופה של 30 ימים, כאשר תוכלו להיכנס אל המדינה פעמיים לכל היותר עם אותה הויזה וזאת בהנחה ולא הסתיימה התקופה של 30 הימים.

אם הוצאתי ויזה היום, למשך כמה זמן היא תקפה?

ויזה אלקטרונית לסרי לנקה תקפה למשך תקופה של חצי שנה מהרגע שבו הנפקתם אותה. כלומר, אם היום הונפקה הויזה, תוכלו להיכנס בכל מועד בחצי השנה הקרובה. נזכיר שוב כי משך השהייה הוא במקסימום למשך 30 ימים.

תוך כמה זמן מקבלים את הויזה?

בדרך כלל, קבלת ויזה לסרי לנקה לוקחת בין יום ליומיים מרגע שהבקשה הוגשה למשרד ההגירה של מדינת סרי לנקה. חשוב לציין, במידה ויש בעיה כזו או אחרת עם חלק מהפרטים שנשלחו, ייתכנו עיכובים בקבלת הויזה.

הארכת ויזה לסרי לנקה – האם זה אפשרי?

קיימת אפשרות להאריך את הויזה לסרי לנקה אך בשביל לעשות זאת נדרש לפנות אל רשות ההגירה הנמצאת בעיר קולומבו. חידוש ויזה לסרי לנקה נתון לשיקולה של מחלקת ההגירה אך במידה ותקבלו את האישור, לרוב תוכלו לשהות במדינה למשך כ-60 ימים נוספים.

האם ניתן להנפיק ויזה לסרי לנקה באינטרנט?

בהחלט. כיום אין צורך להגיע פיזית אל שגרירות סרי לנקה לצורך הנפקת הויזה אלא כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי להוצאת הויזה או לחילופין להיעזר באחת מהחברות הישראליות אשר מציעות שירות זה בשפה העברית ומטפלות בבקשה בעבורכם. בכל אופן, מדובר בתהליך מקוון וגם הויזה עצמה נשלחת אליכם ישירות אל כתובת המייל.

מי פטור מהוצאת ויזה לסרי לנקה?

המדינות היחידות אשר פטורות מהוצאת ויזה לסרי לנקה הן סינגפור, איי סיישל והאיים המלדיביים. במידה ויש לכם אזרחות של אחת מהמדינות הללו, לא תצטרכו להוציא ויזה לסרי לנקה.

האם בשביל להוציא ויזה לסרי לנקה צריך כרטיס טיסה?

לא צריך לרכוש כרטיס טיסה בשביל להנפיק ויזה לסרי לנקה אך חשוב לציין כי כאשר נוחתים במדינה, תתבקשו להציג כרטיס טיסה חזרה וזאת מאחר והרשויות רוצות לוודא שלא תשהו מעבר לתקופה המותרת. במקרים נדירים, תתבקשו גם להציג מסמכים כגון מצב העו"ש בחשבון הבנק שלכם ומסמכים דומים אשר מעידים על יכולות פיננסיות.

הוצאת ויזות לסרי לנקה בשדה התעופה

קיימת אפשרות להוצאת הויזה בשדה התעופה של סרי לנקה לאחר הנחיתה ביעד. אופציה זו עשויה להיות זולה יותר אך היא פחות מומלצת וזאת מאחר והמשמעות היא שאתם לוקחים סיכון מיותר ומחכים לרגע האחרון. לכן, מומלץ לטפל בהוצאת הויזה מבעוד מועד ולהנפיק אותה אונליין בעצמכם או בסיוע של סוכן ישראלי.

האם ניתן לעבוד עם ויזת תייר לסרי לנקה?

התשובה היא לא. אי אפשר לעבוד בסרי לנקה עם ויזת תייר וחשוב להבין שעבודה ללא אישור מתאים עשויה לגרום לסילוקכם מהמדינה במקרה הטוב ולהעמדה למשפט במקרה הרע.

אהבתם? שתפו מאמר זה!